intensivt

jag tænkte att jag skulle skriva ett långt inlægg hær om hur jag har det och vad som har hænt och hur jobbet ær. men jag orkar inte riktigt summere det just nu, hær ær fint, hær ær bra, jag trivs, mænniskorna ær fina och det finns många av dom :) jobbet ær bra och roligt men hårt. sitter uppe på hotellets dator nu, var ute på en kvællspromenad och svængde in. men imon kanske jag ska få køpa hovmæstarens, fredrik, laptop. så då kommer jag ha fri tillgång till internet. och då... då mina vænner. ska ni får høra ordentligt om hur det ær hær. 

jag kan ju tjuvstarta med att sæga att det har varit øvervældigande, men kul. så mycket intryck och nya mænniskor att man blir trøtt bara av att tænka på det. men ett halvår hær ska jag nog klara av. det kan nog bli riktigt kul. 

(idag snøar det)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0