fullspääääck

gwen stefanis nya skiva (relativt nya) the sweet escape är helgrym. gillade inte alls i början, men den växer på dig. och efter att ha lyssnat in mig på den vill jag inte lyssna på något annat. den gör mig pepp. vem vill inte var som henne? apgrym och snygg.
speciellt låten flourscent går på repeat här hemma, mest för att den har en helt underbar refräng. och radiohitten 4 in the morning är inte heller helt fel. 
det var min hyllning för idag. 

sista dagen på jobbet igår, det gick okej. men väldigt mycket att göra. spelar ingen roll, för jag ska inte tillbaka dit. 
veckan är fullspäckad. har massor att förbereda. och massor människor att träffa. om jag inte minns helt fel kommer buffy hem, så han blir ett standradhäng :) ska även träffa justus. och på onsdag kommer anders och wille hit och lagar mat och har poolkväll med mig. hoppas kunna klämma in tess någonstans med. och på fredag kommer hermine hem och detblir det emil jensen på teatern. och det ser jag fram emot. han kommer att vara grym, han kan väl inte vara så mycket annat? 
snart ska jag klä på mig och köra in till stan och träffa teo, han var här bara över natten och ska åka hem idag. glad att jag får träffa honom innan jag åker. ska ringa freja, ska planera, ska städa. 
fick ett mess från martin igår att han ville att jag skulle komma upp och hälsa på honom i kiruna på ishotellet där han jobbar i vinter. lugnt att jag kommer. måste ta en paus någon gång från allt jobb i norge 
och på tal om norge skrev jag tilll personalansvariga eva igår och fick till svar att dom kan komma och hämta mig på stationen och att nycklen till mitt rum kommer ligga i receptionen. iiih, det händer. så jävla gött.  

det kändes dock lite sorgligt ändå att lämna jobbet igår, när jag tänker efter. jag fick en bäckaskogskrona. och massor med kramar. kommer sakna, speciellt lejla. som nästan började gråta när jag gick, sötis. men vi bestämde att jag skulle komma till henne i bosnien i sommar (hon bor där hela sommaren i deras lägenhet) och vi skulle bara festa, ha kul och njuta av livet. längtar redan :)
 
jag gillar att ha mycket att tänka på, mycket att göra. keeps me going!  

Kommentarer
Postat av: Juju

jag ska också på emil jensen (via skolan) så då ses vi liiiite ialf

2007-10-22 @ 07:30:26
URL: http://sweetcloud.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0