mouthwash


åååh, denna veckan som började så dåligt har vänt om och det känns som vanligt igen. jag känner mig ganska lycklig och förväntansfull. jag är ju helt övertyg om att mitt liv som egen person ska börja igen, iom. norgeresan. för jag vill nog påstå att jag tappat  ort mig själv lite detta året. samtidigt som jag tror jag har växt ganska mycket, lärt mig ganska mycket och vågar lite mer. och jag vill vara så mycket mer än bara du, jag är så mycket mer än bara du. och jag har så mycket att ge till många fler människor än bara dig.

hur som helst, i tisdags var jag på manu chao. det var så jävla fucking bra. verkligen. de hade sån energi hela konserten igenom, dom var så söta och bra och samspelta och det var så party och hans röst var grym. grymt alltså. de gjorde mig inte besvikna. vi hade fått sittplatser. först tänkte jag, va sitt plats till manu chao?! men det var väldigt bra faktiskt. man hade jättebra utsikt över scenen och hela publiken som hoppade upp och ner, det var mäktigt. och för en gångs skull kunde man verkligen SE ett band live. inte bara deras huvuden. som man oftast bara ser nere från folkmassan om man är så kort som jag. ja, lite bilder ska jag nog allt lägga upp. men jag har inte tid just nu. för jag ska snart till jobbat. sista dagen på lördag! yep. 

puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0