"quite emotional"

nu är det snart dags. köpte biljetter i förrgår och fick dom igår. jag åker den 29 oktober kl 05.47 från hässleholm, till oslo (med ett eller annat byte av tåg förstås) och från oslo till geilo kl 16.07 och kommer vara framme i den ort jag ska kalla för hem i sex månader framöver, kl 19.39. känns hur bra som helst. för det kommer det ju givetvis, förhoppningsvis bli.
sitter och lyssnar på madrugada och bara njuter. väntar på at panos ska vakna, eller gör jag det? kanske önskar jag att han ska sova ett par timmar till, så jag får göra mitt utan några sura miner. 
saknar verkligen jennifer. jag vet att det inte kommer bli så, men önskar att vi kommer ses snart.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0