your light is shining thru

image8
såhär så det ut till en början, innan the greatest band helt tog över scenen

image10
jag och leila är så jävla redo, jag med mitt perversa sneleende.

image11
hermine ser också ut att vara ganska redo, eller vad tycker ni?;) söte.

image12
mamma var också med, hon ser väldigt förväntansfull ut.
 
image13
en förväntansfull publik, men en alltför liten scen för en så stor artist, men det räckte
för han verkar kunna göra allt till en fördel. han behöver bara ta ett steg ut på scenen. 

image14
sen kom dom ut på scen och gud, man blir kär i honom vid första ögonkastet
såå jävla söt (och liten) finns inget sexigare än män med talang, speciellt musiktalang 

image15 
min kamera har dålig zoom. men denna bilden blev ganska kool ändå

image16
manu chao

image17
han rockar loss, lillen

nu har jag kommit hem från jobbet och det har varit en riktigt bra och smidig kväll, dessutom kom jag ju hem så tidigt. jag fick även äran att vara spöke idag. det är den roligaste biten. när alla middagsgäster ska på spökrunda. lagom till att allt ska städas och plockas undan. men då får jag lov att smita iväg och skrämma massa folk :)
en glädjande nyhet var också att jag faktiskt har mick på min kamera. så när man spelar in videos så finns det ljud till, men bara när man lägger in det på datorn. så gissa om jag blev glad när jag kommer hem och kan titta på bitar av manu chao konserten, MED LJUD. och bara njuta och le :)


här ska jag jobba i ett halvår, gå och kolla in det vettja:
http://www.drholms.no/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0