grekland

iband, men bara ibland, saknar man värmen. jag saknar hur romantiskt allting lätt blir i ett "exotiskt" land. saknar den stekheta solen som värmer både kropp och själ. saknar de simpla saker en stor solnedgång förvandlar till de vackraste syn. saknar handen på varm solbränd hud, som luktar sådär underbart, en doft man inte riktigt kan beskriva i ord. men bara ibland.
image3
nafplio, sommaren 2007, en av våra fina minisemestrar

image4
vi fångade en bläckfisk

image5
vill lägga mina händer på din solvarma kropp

image6
katterna i grekland älskar mig, så mycket att jag tom. får en liten puss

meeen - för det mesta är jag glad att jag är född och bor i sverige. att jag fått möjlighet att bo med naturen precis utanför dörren. jag tror det har gett mig mycket, hjälpt till att forma mig till den människa jag är idag. Jag är glad att det är hit jag kommer komma tillbaka när jag är färdig med mina äventyr.

Kommentarer
Postat av: stina lantz

hej leonie jag saknar dig!

2007-09-27 @ 10:28:55
URL: http://secondhandsisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0