i ett Geilo som smälter bort

idag är en fin dag
det är fortfarande cepeslask i hela Geilo
men det är fint väder och vår i luften
jag ska ta en lång promenix med musik i öronen
och idag finns det bara positiva tankar
som säger mig: du, det behöver faktiskt inte vara så komplicerat
inte alls. bara låt det som händer hända.
och se var du hamnar

men det kliar lite i mig, eller mycket
jag vill ha omväxling nu
jag vill ha vacker natur, och värme
helst någonstans runt medelhavet
jag vill slappa i en solstol och dricka vin
tillsammans med Jen, eller någon annan fin själ
jag vill ha pause från jobb
och kunna ta mig genom mina dagar med endast spontanitet som redskap
men den tiden kommer, snart! det gläder mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0