ojdå

hm, tittar nu på kllockan och ser att den är 04.00
varit ute och svirat som vanligt
och haft en riktigt trevlig kväll
det är bara lite synd att jag börjar jobba igen om ca 2 timmar
ganska pigg och inser nog att det är lika bra att inte sova alls
och bara härda ut en jääävlig första vakt
jag får sova imon, om jag bara håller ut till runt 16.00
det är najs att vara ung, singel och självständig 
stå på egna ben och gör vad jag vill när jag vill 
detta är kanske inte ett av mina smartaste drag 
men kul har vi det  
trots att jag nog ser ganska sleten och finnig ut
och har börjat dricka kaffe igen för att piggna till lite
:)

meen, jag vet att jag snart får komma hem
och då ska jag ha detoxvecka. sova mycket, ut och vandra
och bara njuta av god mat och min fina familj

Kommentarer
Postat av: halle

snart ses vi hemma, under din detoxvecka! :) club sandwishen var underbar!! tack för det! PUSS

2008-02-23 @ 12:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0