sommarsol

idag har jag jobbat förstavakt

vilket innebär att man börjar vid sex tiden på morgonen

och det är du som har ansvar för buffén både frukost och lunch 

men också lite halvt för att delegera arbetsuppgifter till

de andra servitörerna
220 pers på frukost idag
det är en utmaning och en jävla massa springande
som ett träningspass, det är jobbigt, men när man väl är klar
och får komma hem och lägga sig i sängen som jag precis gjort
så känner man sig jävligt nöjd

och idag är jag glad, väldigt
vi smider våra planer och det blir
nog biljett köp när löningen kommer
iaf. för mig och Angelica
en tjej som jobbar i kallköket, som är huuur go som helst
fööör mina vänner - jag ska till bali i en månad
med ett gäng härifrån, ett gäng som verkar växa för varje dag :) 
och Johanna kommer att vara där när vi kommer, hihi
jag och johanna på bali!
jag har varit sugen som fan hela tiden. men det gick ju inte riktigt ihop med mina spanien planer
jag tänkte åka till spanien i maj så att jag kan få ett bra jobb
men sen tänkte jag, nej fan, bali är ett måste och spanien kan vänta ett par veckor extra
ska ju ändå vara där hela sommaren.
det kommer bli sååå najs!
nu ska jag inte säga för mycket, för det är inte helt planerat och biljetterna som sagt inte köpta ännu
meen, om jag har något som det att se fram emot kan jag ta vad som helst.
bara  slappa, sola, surfa, umgås och dricka öl i en månad.

nu ska jag ta en dusch och sen gå och handla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0