star mile

"You had and lost the one thing
You kept in a safe place
Remember the face
Of the girl who made you her own
And how you left her alone"

joshua radin - star mile
är min nya kvällslåt
den jag sätter på när jag kommer hem, trött, från jobbet
inte bara den, hela skivan är underbar
den är spröd och vacker
ledsam, men samtidigt så hoppfull
han är fin, hans röst är fin och hans texter/tankar

jag vet inte riktigt vad jag ska berätta
livet leker, men det har ni ju hört förr
här händer så mycket och fina grejer hela tiden
och det finns så mycket bra människor här
människor jag känner jag får utbyte av
människor jag kan föra vardagliga men också djupa samtal med
det är jobb i tre månader till, sen är det Bali och solen
och med det i mitt huvud orkar jag göra vad som helst
nu blir det spartanskt liv och massor sparande
och inte så mycket festande som det varit, det tar alldeles för mycket pengar
efter Bali blir det spanien nästan direkt och Jen, min älskade jen
äntligen ska vi få vara tillsammans igen, en längre period
och jag längtar

men närmst att se fram emot är: hem den 24:e februari
och jag stannar faktiskt till den 6 mars. det blir en lång semester.
och det ska bli skönt och väldigt mysigt

nu ska jag sova, ska på det igen, jobbet alltså :)
12.30 imon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0