heartbreaktown

image28

ååh, jag älskar och saknar er lika mycket som ni förhoppningsvis (verkar så) saknar mig
önskar att vi alla bara kunde vara tillsammans igen
denna bilden fick jag som en fin present när jag kom in på internet ikväll
jen är hemma i Sverige en sväng innan hon drar till sydamerika
önskar verkligen att jag kunde vara hemma nu
vet inte vad det är med mig och min hemlängtan denna veckan
eller jag längtar väl inte direkt hem på det sättet, men jag längtar efter er, människorna

det är jobbigt när man förväntar sig så mycket mer än vad man får
jag har varit så frustrerad denna veckan att jag inte vet var jag ska bli av
kanske är det för att folk åker och jag liksom bara tappat stinget
jag blir så lätt opassionerad och less på grejer
trött på jobbet, trött på all snön
lite vilsen för att jag inte "har någon". det är något man måste vänja sig vid
för jag är sååå van vid det, att ha någin som jag vet älskar mig
som ger mig bekräftelse och som ser efter mig
att ha någon jag kan se efter och ge min kärlek till
för jag har så mycket kärlek att ge.

jag vet att jag älskar at vara här, det gör jag, jag äär lycklig här
men har som sagt bara tappat stinget lite
och känner att jag lätt bara skulle kunnat packa mina grejer och
dra vidare till nästa ställe
jag behöver nog mycket stimulans och spänning för att hålla igång
och ibland... finns det inte så mycket av det här i lilla Geilo
du var spännande och intressant, tyckte jag
och det var skönt att ha någon lite där, men ändå inte ha någon
någon som inte hade några förväntningar på mig
och som jag inte förväntade något av, eller?
men goda stunder är korta stunder.
jag vet inte vad jag vill komma fram till
glad att det bara är fyra dagar tills jag får träffa min fina familj
det kommer bli ett fint avbrott och jag kommer nog komma tillbaka hit
med lite mer krafter.

men från och med den helgen. då är det bara spara som gäller.
leva spartanskt ska jag göra!

jag är inte den som ger upp
och jag vet att mitt humör och passion går i stora vågor
men hur jag än känner, ska jag bli här i tre månader till
och med pengarna ska jag fortsätta se världen
det är det som ska driva mig
jag ska tänka spanien och sydafrika och sol och värme
och massor med kärlek till livet och friheten
friheten att kunna välja vad jag vill göra med mitt liv
för den friheten, mina vänner, är det inte alla som har
och den ska vårdas

Kommentarer
Postat av: Johanna

WE LOVE YOU!!!! Ses i februari, puss

2008-01-21 @ 08:01:43
URL: http://ioana.webblogg.se
Postat av: tessie

Älskar dig jätte mkt!! Vill så gärna åka upp och hälsa på men har inga pengar :(

hoppas du kommer hem i februari nu som du sagt! :D

pussar!

2008-01-21 @ 14:58:16
URL: http://murdermile.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0