mango


trött och känslig och vill mest ha en famn att krypa upp i
någon som bara håller om mig och ger mig den närheten jag behöver, speciellt nu, ikväll
det var en riktigt, riktigt fin kväll som jag definitivt ska berätta om
kanske imon
meen, jag blev lite ledsen och besviken där på slutet
och nu har jag groteskt ont i magen
råkade också spärra mitt telekort
så nu har jag ingen mobil igen
dessutom tog batteriet till minidiscen slut så inte kan jag lyssna på musik heller
jag saknar mitt hus, min famlj, min katt och tess å jennifer
längtar till spanien
samtidigt som jag älskar Geilo, samtidigt som jag hatar Geilo. hatkärlek i allra största grad?

har bara en stor fet klump med ångest i magen ikväll som
jag inte riktigt vet hur jag ska få utlopp för
kom hem från off pist och kände att jag bara skulle kunnat ställt
mig på rummet och skrikit ut allt vad jag orkade
kanske ingen bra idé i ett kollektiv kl fyra på morgonen
jag vet delvis varför jag känner såhär
och det irriterar mig och får bara klumpen att växa ännu mer
jag kallar det "mango"
jag behöver emelie just nu... verkligen.
men inte kan jag ringa henne... för jag har ingen FUCKING mobil.

frustration frustration frustration
hoppas den är borta imon när jag vaknar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0