multiply yourself by my pain

sitter och lyssnar på ryan adams - 29
och har låten "elizabeth, you were born to play that part " på repeat
kan vara en av de vackraste på skivan, en av de vackraste på alla skivor jag har
ganska ledsen idag, allmänt nere
nedräkningen har börjat på riktigt
och det är bara 8 dagar kvar tills de finste människorna här i Geilo åker
och det kommer bli så tomt, otroligt tomt
önskar att jag slapp vara ifrån människor som betyder mycket för mig
för det gör så ont och längtan är ibland så stark att jag inte kan stå ut med den
hoppas vi ses igen mina vänner.

det är ju precis inte lättare när du är så jäkla söt!

"Calculate the changes, that in time, 
Turn to nothing, and then multiply
Yourself by my pain.

Over you, is where I stand.
I wish I knew why,
But I don't understand.

I'm waiting on someone that just won't show.
And every night it seems like there's no tomorrow...
Not that you will ever know.

Wherever you are, I hope you're happy now...
I'm caught in a dream and I can't get out,
I'm caught in an endless dream,
And I'm not strong enough to let you go"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0