say hello and wave goodbye

mycket riktigt mådde jag bättre när jag vaknade igår
och kände mig inte så frustrerad längre
men jag fick också svar på en del frågor
svar som varit avgörande men som jag skjutit på
kanske pga. rädsla.
livet leker ju alltid i Geilo
men som alltid är humör och känslor som ett
vilt och dramatiskt landskap med djupa dalar och höga berg
det är inte riktigt något man kan kontrollera
bara försöka leda i rätt riktigt genom att välja hur man handlar

hursomhelst - idag jobbar jag split, vilket innebär 07.30-15.00 och sen 18.30 till stängning
det är ganska tröttsamt men helt ok.
jag får ju jobba med Johanna iaf. hon åker på tisdag natt och jag är otroligt ledsen för det
vad blir livet i Geilo utan henne?
det blir tråkigt här. när även lillen och jeppe åker på onsdag(?)

men en kul grej hände idag: När jag var i Oslo med Cecilia träffade vi två av hennes vänner.
jostein och criss. skittrevliga killar. idag kom dom bara in i resturangen och jag blev bara så glad :)
Criss jobbar som maneger och skulle hjälpa till med något event som ett av våra stora sällskap skulle ha ikväll
trevligt trevligt.
nu ska jag ta en dusch och gå ner och laga tonfisk sallad med jo innan det bär av till jobbet igen

visst pratade jag om hatkärlek... men alltså: mycket cred och kärlek till Geilo
detta stället och dess människor har gett mig så mycket och det är jag evigt tacksam för

"Take a look in my face, for the last time
I never knew you, you never knew me
Say hello goodbye"

Say hello and wave goodbye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0