serendipity

jag, har äntligen fått ett eget rum
som jag bönat och bett uppe hos cheferna
men inte fått något gensvar alls
jag gav det ett sista försök i förrgår
och helt plötsligt sa dom bara: visst, bara gå upp och skriv på det nya kontraktet nån dag
så jag packade ihop mina grejer igårkväll och slängde in dem på det nya rummet
som är ganska litet, men guud vad jag älskar det :) välkommen tillbaka privatliv!
hej igen musik.
jag skulle upp på holms och simma med johanna, tobbe och lillen
och hann inte packa upp nått. men kvällen i spaet var riktigt trevlig
mest slapp - jag och lillen rullade oss i lössnön innan vi hoppade i utomhusjacuzzin
lever jag i lyx här i Geilo eller vad? ;)
efter det var jag helt mör och tänkte att jag skulle kunna somna snabbt och lätt
bra det, för jag skulle jobba min första frukostvakt (frukostvärdinna) idag, på upplärning av en annan tjej
en ovanligt tidig frukost med oturligt nog och jag skulle gå upp 04.30
men nej, väl i säng hade jag så mycket att tänka på att det blev en väldigt sen natt iaf
och med trötta steg gick jag till jobbet efter bara två timmars sömn
men det har varit en bra dag och allt har gått på som vanligt
nu ligger jag och samlar krafterna till att ta en dusch
och sen gå till sofias med ett litet trevligt gäng och äta middag
sen blir det minsann tidigt i säng ikväll iaf
eftersom jag jobbar frukostvakt i två dagar till

och imon är det fikadax igen, med mina favoriter emelie och emelie
då ska det vändas och vridas på ting
som vi alltid gör... you just gotta love them!
oooch, jag insåg precis att det bara är 2,5 vecka tills jag åker till oslo
och möter upp min fina fina familj och firar min födelsedag. längtar som fan!
iiih, det kommer bli så bra. måste köpa biljett.

och btw. det är skiiitmycket snö här nu
helt galet. vågar nog säga en meter. kanske minnst en meter.
love love love
ska ta mig upp i backen nån dag snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0