vemod - lycka

äntligen hemma från jobb
redo och laddad inför kvällen
med emil jensen i spelaren
och lite saknad i själen
lite saknad efter gamla tider
gamla gänget, mina vänner
mina fina vänner
pratat om roskilde med johanna idag
och i sommar har jag bestämt att det är
där den stora reunionen kommer bli av
med alla hemmifrån, men även människorna här :)

pratade med Teo igår och saknar även honom
det blir definitivt Göteborg en sväng i sommar
jag vet inte vad det var med mig och Teo
men vi har alltid haft en väldigt ömsesidig förståelse och respekt för varandra
både som ett par och som väldigt goda vänner
och det är nog det jag saknat i mina förhållanden efter honom
all cred till dig min vän, du är fin, kanske finast ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0